Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Miklosik A$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Miklosik A. 
Examination of selected variables relationship to the search results position [Електронний ресурс] / A. Miklosik, D. Vokounova // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 6. - С. 354-361. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_6_40
Исследовано влияние двух различных факторов на позиции сайта в результатах поисковых запросов. Они включают совместимость кода веб-страницы со стандартами Консорциума Всемирной сети и общее количество ссылок (внешних и внутренних) на веб-странице. Выполнено эмпирическое исследование сайтов 21 факультета словацких ВУЗов с экономически ориентированными программами образования. Протестированы 4 гипотезы, которые определяют взаимозависимость между двумя выбранными факторами поисковой оптимизации и поисковой эффективности веб-сайта (измерено посредством позиции SERP и Google PageRank).
Попередній перегляд:   Завантажити - 120.49 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Miklosik A. 
Assessment of the search engine ranking position development of selected academic entities in Slovakia: an empirical investigation [Електронний ресурс] / A. Miklosik, E. Hvizdova, S. Zak // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 9. - С. 399-409. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_9_53
Выявлены недостатки в применении средств поискового маркетинга в академическом секторе Словакии и сформулированы рекомендации по улучшению поисковой оптимизации. Доказано, что факультеты словацких вузов отстают в реализации маркетинговой деятельности, в особенности в применении средств Интернет-маркетинга. Академический сектор резко отличается от коммерческого, хотя более 28 % факультетов являются коммерческими и напрямую зависят от своей производительности и эффективности. Доказан большой потенциал в сфере использования инструментов Интернет-маркетинга.
Попередній перегляд:   Завантажити - 157.901 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Miklosik A. 
Selected aspects of systemic approach to project management [Електронний ресурс] / A. Miklosik // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 5. - С. 195-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_5_25
Показано, каким образом переход к проектному способу организации стал условием повышения эффективности - как внутри организаций, так и во внешнем восприятии. С другой стороны, проектное управление создаёт дополнительную нагрузку на организацию, которой приходится параллельно управлять несколькими проектами, что требует особого профессионализма. Проанализированы факторы, влияющие на качество управления проектом и предложены меры по корректировке типичных ошибок в управлении проектами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 110.808 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Miklosik A. 
Measuring maturity of project management implementation processes [Електронний ресурс] / A. Miklosik, K. Janovska // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 1. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_1_6
Наведено модель технологічної зрілості проектного управління як методологію постійного вдосконалення процесів у галузі управління проектами. Результати дослідження показали, що словацькі компанії сектора IT не використовують дану методологію в управлінні. Незважаючи на це, 60 % досліджених фірм можна віднести до другого рівня даної моделі, оскільки вони все одно дотримуються загальних вимог управління процесами. За результатами дослідження розроблено рекомендації щодо вимірювання зрілості проектного управління та оптимізації менеджменту.
Попередній перегляд:   Завантажити - 169.425 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Miklosik A. 
Search-centric approach to sustainability of academic marketing [Електронний ресурс] / A. Miklosik // Економічний часопис-ХХІ. - 2016. - № 156. - С. 92-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2016_156_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 161.304 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Cervenka P. 
Using cognitive systems in marketing analysis [Електронний ресурс] / P. Cervenka, I. Hlavaty, A. Miklosik, J. Lipianska // Економічний часопис-ХХІ. - 2016. - № 160. - С. 56-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2016_160_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 192.339 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Miklosik A. 
Communication campaign management in search-centric marketing [Електронний ресурс] / A. Miklosik // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 12. - С. 181-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_12_24
Описано, як сучасні зміни в поведінці споживачів впливають на формування комунікаційного міксу. Мова йде, насамперед, про вивчення інформації - до, під час і після прийняття рішення про купівлю. Відтак, маркетологи компаній та медіа-агенції мають включати елементи пошукового маркетингу в кожну нову кампанію для залучення релевантної аудиторії та підтримки взаємозв'язку каналів комунікації. Запропоновано комплексний підхід до управління комунікаційною кампанією в контексті розвитку пошукового маркетингу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 295.938 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Miklosik A. 
The Future of TV Advertising Targeting Young Slovak Consumers [Електронний ресурс] / A. Miklosik, P. Starchon, D. Vokounova, M. Korcokova // Marketing and management of innovations. - 2020. - № 2. - С. 122-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2020_2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 670.575 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського